SYNQUEST 100% SAE 5W-40

 
SYNQUEST 100%   SAE 5W-40


Synquest 5W-40 jest w 100% syntetycznym olejem silnikowym opracowanym dla spełnienia wymagań nawet najbardziej wyszukanych, precyzyjnych i wysokoosiągowych silników. Jest to zaawansowany technicznie olej silnikowy, dający doskonałe zabezpieczenie silnika zarówno w wysokich jak i niskich temperaturach, doskonałą czystość silnika, zmniejszone zużycie oleju, większą moc silnika oraz obniżone temperatury pracy. Polecany dla kierowców jeżdżących w skrajnych warunkach i przy dużych zakresach temperatur, łącznie z jazdami rajdowymi. Może być mieszany z olejami konwencjonalnymi.
 
Normy:
  • API SJ/CF
  • ACEA A3 - 98/B3 - 98
  • VW 502.00/505.00
  • DB 229.1
  • BMW

Zastosowanie:

samochody osobowe i dostawcze (do 3,5 t), napędza-nie 4-ro suwowymi silnikami benzynowymi i Diesla, z turbodoładowanymi włącznie, z katalizatorem i bez, również o większej niż 2 liczbie zaworów na cylinder. samochody sportowe w tym wyczynowe rajdowe i wyścigowe 

 

 
      SYNQUEST 100% SAE 5W-30

 
SYNQUEST 100%  SAE 5W-30

 
Synquest 5W-30 jest wielosezonowym olejem mineralnym najwyższej jakości, przeznaczonym do smarowania najnowocześniejszych silników benzynowych. Wyprodukowany na bazie polialfaolefin spełnia najbardziej rygorystyczne wymagania producentów samochodów w tym Amerykańsko-Japońskiego Komitetu Standaryzacji i Dopuszczeń Olejów - ILSAC. Energooszczędny, niskonsumpcyjny, ułatwia rozruch w zimie.
 
Normy:
  • API SJ/CF
  • ILSAC GF-1;GF-2
  • ACEA A!-98;B-1/98

Zastosowanie:

  • amerykańskie i japońskie samochody osobowe i dostawcze do 3,5 t gdzie wymagana jest norma ILSAC GF-1;GF-2
  • samochody Daewoo Lanos, Nubira

 

 
      SYNTETIC BLEND DELUXE SAE 10W-40

 

 
Wysokojakościowy, wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy posiada znakomitą płynność w niskich temperaturach (łatwy rozruch w zimie) gwarantując jednocześnie pierwszorzędną ochronę i czystość silnika w wysokich temperaturach. Wysoka dla tej klasy oleju lepkość HT/HS zapewnia maksymalną ochronę łożysk w wysokich temperaturach, przy równoczesnym spełnieniu norm oszczędności paliwa min.1,5% Typowe dla tak skomponowanych olejów niskie zużycie własne uzupełnia charakterystykę tego bardzo wysokiej klasy oleju. Zalecany do stosowania w samochodach osobowych i dostawczych zarówno benzynowych jak i z silnikiem Diesla, z turbodoładowaniem włącznie.
 
 

 

Normy:
  • Północnoamerykańskie wymagania gwarancyjne wszystkich producentów samochodów z europejskimi, japońskimi i amerykańskimi włącznie.
  • API SJ/CF
  • ACEA A3 - 96/ B3 - 96
  • VW 500.00/505.00
  • BMW

Zastosowanie:

  • wszystkie samochody osobowe i dostawcze ( do 3,5t ), z silnikami benzynowymi i Diesla, z turbodoładowaniem włącznie, z katalizatorem i bez, również o większej niż 2 liczbie zaworów na cylinder.

 

 
     100% Syntetic Synchron Ultra Premium SAE 5W-50

 
Synchron Ultra Premium SAE 5W-50

 
Olej silnikowy najnowszej generacji, wyprodukowany w oparciu o najnowocześniejszą technologię z zakresu inżynierii molekularnej. Dzięki zastosowaniu chronionego patentem systemu filtracji "Micro Q Filtration" jest idealnie czysty i zapobiega tworzeniu się szlamów, osadów i kwasów a specjalny pakiet dodatków ochronnych dodatkowo wpływa na przedłużenie żywotności silnika.
 
 
Normy:
  • API SJ/CF
  • ILSAC GF-2
  • JASO

Zastosowanie:

  • samochody osobowe i dostawcze (do 3,5 t), napędzane 4-ro suwowymi silnikami benzynowymi i Diesla, z turbodoładowanymi włącznie, z katalizatorem i bez, również o większej niż 2 liczbie zaworów na cylinder.
  • samochody sportowe w tym wyczynowe rajdowe i wyścigowe.

 

 
      SUPER BLEND SYNTHETIC PERFORMANCE SAE 10W-30

 

 
Super Blend Quaker State zabezpiecza przed szkodliwymi efektami jazdy na krótkich odcinkach z częstym zatrzymywaniem się i ponownym ruszaniem, tak typowymi dla jazdy w mieście. Specjalna formuła przeciwdziałająca tworzeniu się osadów, utrzymuje silnik w czystości. Super Blend jest olejem niskokonsumpcyjnym, gwarantującym całoroczną ochronę silnika w najbardziej wymagających warunkach jazdy miejskiej i podmiejskiej.
 
Normy:
  • Północnoamerykańskie wymagania gwarancyjne dla wszystkich producentów samochodów z europejskimi, japońskimi i amerykańskimi włącznie.
  • API SJ/CF
  • JASO - japońskie testy silnikowe

Zastosowanie:

  • samochody amerykańskie i japońskie z silnikami benzynowymi ( wymagania gwarancyjne dla stosowania min. ILSAC GF-1)
  • pozostałe samochody osobowe i dostawcze ( do 3,5 t), z silnikami benzynowymi i diesla, z turbodoładowaniem włącznie gdzie producent zaleca stosowanie klasy lepkości SAE 10W-30

 

 
      CASTROL FORMULA RS 10W-60

 
HDX UNIVERSAL FLEET  SAE 15W-40

 
Uniwersalny olej silnikowy zapewniający smarowanie na najwyższym jakościowo poziomie. Kompozycja naukowo wysele kcjonowanych olei bazowych z dodatkami detergentowo dyspersyjnymi oraz chronionym patentem preparatem przeciwosadowym daje w efekcie olej o zadziwiających parametrach.

  

 
Normy:
  • API CF-4/SH ˇ MAN 271
  • ACEA A3-98/B3-98
  • Detroit Diesel
  • DB 228.1 ˇ
  • Cummins NTC-400
  • Volvo VDS
  • Allison C4/C3
  • Scania Long Drain
  • Caterpillar TO-2
  • VW 501.01/505.00

Zastosowanie:

  • wszystkie 4-ro suwowe silniki benzynowe, z katalizatorem i bez, stosowane w samochodach osobowych i dostawczych.
  • wszystkie 4-ro i 2-wu suwowe silniki wysokoprężne, bez i z turbodoładowaniem.

 

 
      DELUXE SYNTHETIC PERFORMANCE SAE 10W-40

 

 
DeLuxe Synthetic Performance Quaker State jest wielosezonowym, niskokonsumpcyjnym olejem silnikowym, wyprodukowany w technologii hydrokrakingu. Dzięki bardzo wysokiemu indeksowi lepkości gwarantuje doskonałe parametry smarowania tak w niskich jak i wysokich temperaturach otoczenia, w szerokim zakresie warunków jazdy. Zapewnia bardzo łatwy rozruch silnika w niskich temperaturach otoczenia i oszczędność paliwa (wg ASTM ) - min 1,5% .
  
 
Normy:
  • północnoamerykańskie wymagania gwarancyjne wszystkich producentów samochodów z europejskimi, japońskimi i amerykańskimi włącznie.
  • API SJ/CF
  • ACEA A3 - 98/B3 - 98
  • VW 500.00/505.00

Zastosowanie:

  • samochody osobowe i dostawcze (do 3,5 t), napędza-nie 4-ro suwowymi silnikami benzynowymi i Diesla, z turbodoładowanymi włącznie, z katalizatorem i bez, również o większej niż 2 liczbie zaworów na cylinder.
  • samochody amerykańskie i japońskie z silnikami benzynowymi wszystkich marek, zwłaszcza produkowane po 1993 roku ( ILSAC GF-1; ILSAC GF-2 ).

 

 
      Performance SAE 20W-50

 
Performance  SAE 20W-50

 
Wielosezonowy olej silnikowy o wysokiej odporności na pienienie. Zapewnia wysoką ochronę łożysk i tłoków przed zatarciem i zakleszczeniem podczas pracy silnika na wysokich obrotach. Utrzymuje wysokie parametry smarne w szerokim zakresie warunków jazdy: miasto, jazdy terenowe, długie trasy, bez względu na porę roku. Szczególnie zalecany do szybkich samochodów i dla kierowców lubiących szybką jazdę. Znakomicie spisuje się w silnikach częściowo zużytych i z fabrycznie większymi luzami dając efekt "uszczelnienia".
 
Normy:
  • Północnoamerykańskie wymagania gwarancyjne wszystkich producentów samochodów z europejskimi, japońskimi i amerykańskimi włącznie.
  • API SJ/CF
  • ACEA A3 - 98/ B3 - 98

Zastosowanie:

  • samochody osobowe i dostawcze , napędzane silnikami benzynowymi i diesla z turbodoładowaniem włącznie
  • samochody sportowe w tym wyczynowe rajdowe i wyścigowe
  • samochody osobowe i dostawcze z fabrycznie większymi luzami lub z większym przebiegiem

 

 

      OLEJE PRZEKŁADNIOWE

 

qs[1].gif (11004 bytes)

 

      Olej przekładniowy Quaker State Super Q - 5 80W-90; 85W-140 EP

 

 
Stabilny termicznie, uniwersalny olej przekładniowy, zawierający specjalne dodatki stabilizujące oraz antypieniące. Zastosowanie dodatków typu siarkowo-fosforowego pozwala na używanie oleju Super Q - 5 w przekładniach hipoidalnych, z ekstremalnymi naciskami. Nie zawiera natomiast aktywnej siarki i nie oddziaływuje na brąz i inne stopy miedzi. Charakteryzuje się wysoką termostabilnością, do 60°C wyższą niż konwencjonalnych olejów tej klasy. Jest zalecany do smarowania ręcznych skrzyń biegów, skrzyń rozdzielczych oraz mechanizmów różnicowych. Jest zgodny z wszystkimi zaleceniami producentów samochodów i tylnych mostów jako olej uniwersalny i szerokiego zastosowania.Dopuszczony do stosowania w samochodach SCANIA.
 
 

Normy:

  • API GL - 5/MT 1
  • L-2105 E
  • Mack GO - H

 

      Olej przekładniowy Quaker State Synquest SAE 75W-90 EP

 

 
Synquest 75W-90 jest termicznie stabilnym, półsyntetycznym olejem przekładniowym. Jest to produkt sformułowany do bardzo obciążonych skrzyń biegów i tylnych mostów w tym do tzw. "bezobsługowych" tj. nie wymagających wymiany oleju. Jest zalecany również do mechanizmów różnicowych w samochodach osobowych i dostawczych, tak konwencjonalnych jak i typu "limited-slip". Zastosowanie Synquest 75W-90 w ręcznych skrzyniach biegów zdecydowanie poprawia płynność zmiany biegów, a zwłaszcza w niskich temperaturach. Bardzo odporny na utlenianie, zapobiega korozji skrzyń biegów i tylnych mostów. Chroni przed zużyciem i przegrzaniem kół zębatych, eliminuje tzw. "świergotanie" mechanizmów różnicowych. Zmniejsza zużycie paliwa w porównaniu z zastosowaniem konwencjonalnych olejów przekładniowych. Nie pieni się nawet przy bardzo dużych prędkościach obrotowych. Może być mieszany z olejami mineralnymi. Synquest SAE 75W-90 jest zatwierdzony przez Eaton jako zastępczy dla oleju przekładniowego Eaton Roadranger. W przypadku stosowania w skrzyniach biegów samochodów ciężarowych może być wymieniany co 400.000 km.
 
      Dexron III/ Mercon

 

 
Uniwersalny płyn do automatycznych skrzyń biegów Dexron III/Mercon produkcji Quaker State spełnia całkowicie najnowsze wymagania stawiane przez producentów samochodów. W jego skład wchodzą wysoko rafinowane podstawowe składniki olejów przekładniowych oraz wypróbowane w działaniu dodatki. Dexron III/Mercon jest zalecany do wszystkich automatycznych skrzyń biegów i układów wspomagania kierownicy wymagających płynów Dexron III, Dexron IIE, Dexron lub Mercon. Dexron III/Mercon jest zalecany do automatycznych skrzyń biegów w Mercedesach i przewyższa wymagania General Motors Allison Transmission Division C-4. Doskonałe parametry przepływu w niskich tepmeraturach rzędu -40° C umożliwiające szybkie smarowanie wszystkich podzespołów natychmiast po zimnym starcie. Zapewnia płynną zmiana przełożeń w każdej temperaturze otoczenia. Jest odporny na pienienie i posiada wysokie właściwości przciwzużyciowe, pozwalające skutecznie chronić koła zębate, tarcze i taśmy przed zużyciem.
 
Normy:
  • Dexron III/Mercon, Dexron IIE, Dexron I, Dexron, Mercon
  • General Motors Allison Transmission Division C-4
  • Ford Motor Corporation ESP-M2C138-CJ i ESP- M2C166-H
  • Caterpillar TO-2
  • Mercedes Automatic Transmission