|
SYNQUEST 100% SAE 5W-40 |
 |
Synquest 5W-40 jest w 100% syntetycznym olejem silnikowym
opracowanym dla spełnienia wymagań nawet najbardziej wyszukanych, precyzyjnych i
wysokoosiągowych silników. Jest to zaawansowany technicznie olej silnikowy, dający
doskonałe zabezpieczenie silnika zarówno w wysokich jak i niskich temperaturach,
doskonałą czystość silnika, zmniejszone zużycie oleju, większą moc silnika oraz
obniżone temperatury pracy. Polecany dla kierowców jeżdżących w skrajnych warunkach i
przy dużych zakresach temperatur, łącznie z jazdami rajdowymi. Może być mieszany z
olejami konwencjonalnymi. |
Normy:
- API SJ/CF
- ACEA A3 - 98/B3 - 98
- VW 502.00/505.00
- DB 229.1
- BMW
Zastosowanie:
samochody osobowe i dostawcze (do 3,5 t), napędza-nie 4-ro
suwowymi silnikami benzynowymi i Diesla, z turbodoładowanymi włącznie, z katalizatorem
i bez, również o większej niż 2 liczbie zaworów na cylinder. samochody sportowe w tym
wyczynowe rajdowe i wyścigowe
|
|
SYNQUEST 100% SAE 5W-30 |
 |
Synquest 5W-30 jest wielosezonowym olejem mineralnym najwyższej
jakości, przeznaczonym do smarowania najnowocześniejszych silników benzynowych.
Wyprodukowany na bazie polialfaolefin spełnia najbardziej rygorystyczne wymagania
producentów samochodów w tym Amerykańsko-Japońskiego Komitetu Standaryzacji i
Dopuszczeń Olejów - ILSAC. Energooszczędny, niskonsumpcyjny, ułatwia rozruch w zimie. |
Normy:
- API SJ/CF
- ILSAC GF-1;GF-2
- ACEA A!-98;B-1/98
Zastosowanie:
- amerykańskie i japońskie samochody osobowe i dostawcze do
3,5 t gdzie wymagana jest norma ILSAC GF-1;GF-2
- samochody Daewoo Lanos, Nubira
|
|
SYNTETIC BLEND DELUXE SAE 10W-40 |
|
Wysokojakościowy, wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy
posiada znakomitą płynność w niskich temperaturach (łatwy rozruch w zimie)
gwarantując jednocześnie pierwszorzędną ochronę i czystość silnika w wysokich
temperaturach. Wysoka dla tej klasy oleju lepkość HT/HS zapewnia maksymalną ochronę
łożysk w wysokich temperaturach, przy równoczesnym spełnieniu norm oszczędności
paliwa min.1,5% Typowe dla tak skomponowanych olejów niskie zużycie własne uzupełnia
charakterystykę tego bardzo wysokiej klasy oleju. Zalecany do stosowania w samochodach
osobowych i dostawczych zarówno benzynowych jak i z silnikiem Diesla, z
turbodoładowaniem włącznie.
|
Normy:
- Północnoamerykańskie wymagania gwarancyjne wszystkich
producentów samochodów z europejskimi, japońskimi i amerykańskimi włącznie.
- API SJ/CF
- ACEA A3 - 96/ B3 - 96
- VW 500.00/505.00
- BMW
Zastosowanie:
- wszystkie samochody osobowe i dostawcze ( do 3,5t ), z
silnikami benzynowymi i Diesla, z turbodoładowaniem włącznie, z katalizatorem i bez,
również o większej niż 2 liczbie zaworów na cylinder.
|
|
100%
Syntetic Synchron Ultra Premium SAE 5W-50 |
 |
Olej silnikowy najnowszej generacji, wyprodukowany w oparciu o
najnowocześniejszą technologię z zakresu inżynierii molekularnej. Dzięki zastosowaniu
chronionego patentem systemu filtracji "Micro Q Filtration" jest idealnie czysty
i zapobiega tworzeniu się szlamów, osadów i kwasów a specjalny pakiet dodatków
ochronnych dodatkowo wpływa na przedłużenie żywotności silnika.
|
Normy:
- API SJ/CF
- ILSAC GF-2
- JASO
Zastosowanie:
- samochody osobowe i dostawcze (do 3,5 t), napędzane 4-ro
suwowymi silnikami benzynowymi i Diesla, z turbodoładowanymi włącznie, z katalizatorem
i bez, również o większej niż 2 liczbie zaworów na cylinder.
- samochody sportowe w tym wyczynowe rajdowe i wyścigowe.
|
|
SUPER BLEND SYNTHETIC PERFORMANCE SAE 10W-30 |
|
Super Blend Quaker State zabezpiecza przed szkodliwymi efektami
jazdy na krótkich odcinkach z częstym zatrzymywaniem się i ponownym ruszaniem, tak
typowymi dla jazdy w mieście. Specjalna formuła przeciwdziałająca tworzeniu się
osadów, utrzymuje silnik w czystości. Super Blend jest olejem niskokonsumpcyjnym,
gwarantującym całoroczną ochronę silnika w najbardziej wymagających warunkach jazdy
miejskiej i podmiejskiej. |
Normy:
- Północnoamerykańskie wymagania gwarancyjne dla wszystkich
producentów samochodów z europejskimi, japońskimi i amerykańskimi włącznie.
- API SJ/CF
- JASO - japońskie testy silnikowe
Zastosowanie:
- samochody amerykańskie i japońskie z silnikami benzynowymi (
wymagania gwarancyjne dla stosowania min. ILSAC GF-1)
- pozostałe samochody osobowe i dostawcze ( do 3,5 t), z
silnikami benzynowymi i diesla, z turbodoładowaniem włącznie gdzie producent zaleca
stosowanie klasy lepkości SAE 10W-30
|
|
CASTROL FORMULA RS 10W-60 |
 |
Uniwersalny olej silnikowy zapewniający smarowanie na najwyższym
jakościowo poziomie. Kompozycja naukowo wysele kcjonowanych olei bazowych z dodatkami
detergentowo dyspersyjnymi oraz chronionym patentem preparatem przeciwosadowym daje w
efekcie olej o zadziwiających parametrach.
|
Normy:
- API CF-4/SH ˇ MAN 271
- ACEA A3-98/B3-98
- Detroit Diesel
- DB 228.1 ˇ
- Cummins NTC-400
- Volvo VDS
- Allison C4/C3
- Scania Long Drain
- Caterpillar TO-2
- VW 501.01/505.00
Zastosowanie:
- wszystkie 4-ro suwowe silniki benzynowe, z katalizatorem i
bez, stosowane w samochodach osobowych i dostawczych.
- wszystkie 4-ro i 2-wu suwowe silniki wysokoprężne, bez i z
turbodoładowaniem.
|
|
DELUXE SYNTHETIC PERFORMANCE SAE 10W-40 |
|
DeLuxe Synthetic Performance Quaker State jest wielosezonowym,
niskokonsumpcyjnym olejem silnikowym, wyprodukowany w technologii hydrokrakingu. Dzięki
bardzo wysokiemu indeksowi lepkości gwarantuje doskonałe parametry smarowania tak w
niskich jak i wysokich temperaturach otoczenia, w szerokim zakresie warunków jazdy.
Zapewnia bardzo łatwy rozruch silnika w niskich temperaturach otoczenia i oszczędność
paliwa (wg ASTM ) - min 1,5% .
|
Normy:
- północnoamerykańskie wymagania gwarancyjne wszystkich
producentów samochodów z europejskimi, japońskimi i amerykańskimi włącznie.
- API SJ/CF
- ACEA A3 - 98/B3 - 98
- VW 500.00/505.00
Zastosowanie:
- samochody osobowe i dostawcze (do 3,5 t), napędza-nie 4-ro
suwowymi silnikami benzynowymi i Diesla, z turbodoładowanymi włącznie, z katalizatorem
i bez, również o większej niż 2 liczbie zaworów na cylinder.
- samochody amerykańskie i japońskie z silnikami benzynowymi
wszystkich marek, zwłaszcza produkowane po 1993 roku ( ILSAC GF-1; ILSAC GF-2 ).
|
|
Performance SAE 20W-50 |
 |
Wielosezonowy olej silnikowy o wysokiej odporności na pienienie.
Zapewnia wysoką ochronę łożysk i tłoków przed zatarciem i zakleszczeniem podczas
pracy silnika na wysokich obrotach. Utrzymuje wysokie parametry smarne w szerokim zakresie
warunków jazdy: miasto, jazdy terenowe, długie trasy, bez względu na porę roku.
Szczególnie zalecany do szybkich samochodów i dla kierowców lubiących szybką jazdę.
Znakomicie spisuje się w silnikach częściowo zużytych i z fabrycznie większymi luzami
dając efekt "uszczelnienia". |
Normy:
- Północnoamerykańskie wymagania gwarancyjne wszystkich
producentów samochodów z europejskimi, japońskimi i amerykańskimi włącznie.
- API SJ/CF
- ACEA A3 - 98/ B3 - 98
Zastosowanie:
- samochody osobowe i dostawcze , napędzane silnikami
benzynowymi i diesla z turbodoładowaniem włącznie
- samochody sportowe w tym wyczynowe rajdowe i wyścigowe
- samochody osobowe i dostawcze z fabrycznie większymi luzami
lub z większym przebiegiem
|
|
OLEJE PRZEKŁADNIOWE |
![qs[1].gif (11004 bytes)](qs[1].gif)
|
Olej przekładniowy Quaker
State Super Q - 5 80W-90; 85W-140 EP |
|
Stabilny termicznie, uniwersalny olej przekładniowy, zawierający specjalne
dodatki stabilizujące oraz antypieniące. Zastosowanie dodatków typu
siarkowo-fosforowego pozwala na używanie oleju Super Q - 5 w przekładniach hipoidalnych,
z ekstremalnymi naciskami. Nie zawiera natomiast aktywnej siarki i nie oddziaływuje na
brąz i inne stopy miedzi. Charakteryzuje się wysoką termostabilnością, do 60°C
wyższą niż konwencjonalnych olejów tej klasy. Jest zalecany do smarowania ręcznych
skrzyń biegów, skrzyń rozdzielczych oraz mechanizmów różnicowych. Jest zgodny z
wszystkimi zaleceniami producentów samochodów i tylnych mostów jako olej uniwersalny i
szerokiego zastosowania.Dopuszczony do stosowania w samochodach SCANIA.
|
Normy:
- API GL - 5/MT 1
- L-2105 E
- Mack GO - H
|
Olej przekładniowy Quaker
State Synquest SAE 75W-90 EP |
|
Synquest 75W-90 jest termicznie stabilnym, półsyntetycznym olejem
przekładniowym. Jest to produkt sformułowany do bardzo obciążonych skrzyń biegów i
tylnych mostów w tym do tzw. "bezobsługowych" tj. nie wymagających wymiany
oleju. Jest zalecany również do mechanizmów różnicowych w samochodach osobowych i
dostawczych, tak konwencjonalnych jak i typu "limited-slip". Zastosowanie
Synquest 75W-90 w ręcznych skrzyniach biegów zdecydowanie poprawia płynność zmiany
biegów, a zwłaszcza w niskich temperaturach. Bardzo odporny na utlenianie, zapobiega
korozji skrzyń biegów i tylnych mostów. Chroni przed zużyciem i przegrzaniem kół
zębatych, eliminuje tzw. "świergotanie" mechanizmów różnicowych. Zmniejsza
zużycie paliwa w porównaniu z zastosowaniem konwencjonalnych olejów przekładniowych.
Nie pieni się nawet przy bardzo dużych prędkościach obrotowych. Może być mieszany z
olejami mineralnymi. Synquest SAE 75W-90 jest zatwierdzony przez Eaton jako zastępczy dla
oleju przekładniowego Eaton Roadranger. W przypadku stosowania w skrzyniach biegów
samochodów ciężarowych może być wymieniany co 400.000 km.
|
Dexron III/ Mercon |
|
Uniwersalny płyn do automatycznych skrzyń biegów Dexron III/Mercon produkcji
Quaker State spełnia całkowicie najnowsze wymagania stawiane przez producentów
samochodów. W jego skład wchodzą wysoko rafinowane podstawowe składniki olejów
przekładniowych oraz wypróbowane w działaniu dodatki. Dexron III/Mercon jest zalecany
do wszystkich automatycznych skrzyń biegów i układów wspomagania kierownicy
wymagających płynów Dexron III, Dexron IIE, Dexron lub Mercon. Dexron III/Mercon jest
zalecany do automatycznych skrzyń biegów w Mercedesach i przewyższa wymagania General
Motors Allison Transmission Division C-4. Doskonałe parametry przepływu w niskich
tepmeraturach rzędu -40° C umożliwiające szybkie smarowanie wszystkich podzespołów
natychmiast po zimnym starcie. Zapewnia płynną zmiana przełożeń w każdej
temperaturze otoczenia. Jest odporny na pienienie i posiada wysokie właściwości
przciwzużyciowe, pozwalające skutecznie chronić koła zębate, tarcze i taśmy przed
zużyciem.
|
Normy:
- Dexron III/Mercon, Dexron IIE, Dexron I, Dexron, Mercon
- General Motors Allison Transmission Division C-4
- Ford Motor Corporation ESP-M2C138-CJ i ESP- M2C166-H
- Caterpillar TO-2
- Mercedes Automatic Transmission
|